1 Şubat 2010 Pazartesi

YENİ BİR BAŞLANGIÇ




Tertemiz bir gönülle sevdim seni,
Bana rağmen ezip de geldim beni,
Ne varsa eskiye dair hayatımda,
Yakıp, yıkıp vardım kapına,
Attım vücut elbisemden isi, pası,
Saçtım göklere gönlümde biriktirdiğim yası,
Tarık Bin Ziyad’sa önümde önderim,
Dönüşü olmayan bir yola girer giderim,
Açtım madem bembeyaz saf bir sayfa ömrümde,
Artık yer yok hiçliğe gönlümde.

Sen yeni başlangıçlarımın adı,
Sen sonradan gelen huzurun tadı,
Sen en büyük Vefa’ nın yâdı,
Unutmuşsa saflığı bu garibanın hafızası,
Silkinir, hatırlar ve uyanır senle havsalası.

Tertemiz bir gönülle geldim sana,
Tut beni kapında,
Tut sakın bırakma,
Edessa…

01.12.08 / KONYA / 14.09


(İlk yayın Tarihi 01.12.2008)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.