1 Şubat 2010 Pazartesi

URFALI GÜZEL YÂRİM




Çok severek dinlediğim bir türkünün sözlerini sizlerle paylaşmak istedim. Türkünün videosunu da aşağıya ekledim:

Ah Aman Aman
Vay Aman Aman

Bülbül Konuşanıyam
Aşığam Urfalıyam
Ölürem Ayrılamam
Düştüm Kara Sevdaya

Urfalı Güzel Yarim
İnan Sana Hayranım
Uğruna Feda Olsun
Varım Yokum Bu Canım

Görünce Aşık Oldum
Gözlerine Tutuldum
Alem Ne Derse Desin
Kız Ben Sana Vuruldum

Bir Gördüm Aşık Oldum
Gözlerine Tutuldum
Urfa Ne Derse Desin
Le Ben Siye Vuruldum

Urfalı Güzel Yarim
İnan Sana Hayranım
Uğruna Feda Olsun
Varım Yokum Bu Canım

Evleri Tetirbeli
Ceylan Gözler Sürmeli
Dünya Güzeli Yarim
Şanlıurfa Dilberi

Urfalı Güzel Yarim
İnan Sana Hayranım
Uğruna Feda Olsun
Varım Yokum Bu Canım

Ah Aman Aman
Tetirbe: Urfa dilinde "çıkmaz sokak" anlamında kullanılır.
(İlk yayın Tarihi 03.04.2008)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.