1 Şubat 2010 Pazartesi

SÜRME GÖZLÜM, URFAM...

ben seni elesine seviyem ki... hayadımdan bazı şeyleri feda edecek kadar. siye gavuşmah için kendimden cayacak kadar. beni çok incittiler Sürme Gözlüm. çok üzdüler. çok hakkımı yediler. artığ kalmak istemiyem burda. çekip gitmek istiyem. feket o zaman da siye gavuşamayacağam. ben buna nasıl dayanam? söyle hele nasıl dayanam? senden uzak kalınca yüregim lime lime olmaz mı? kanım damarlardan uzahlaşmaz mı? babaların çocukları için çalıştıkları kimin, ben de senin için çalışiyem. ben senden vazgeçemiyem, ha vazgeçmah da istemiyem zaten. lakin çok darda kaldı yüregim. nefes alamiyem, daraliyem. biye bi çıkış yolu göstersene Sürme Gözlüm. ben seni çok seviyem, siye gavuşmah için çalışmağa mecburum. Lakin bu şartlara dayanacah gücüm kalmamıştır. fermanımı kesim mi? ne edim? bişey de hele. çıldıracağam.

(İlk yayın Tarihi 11.02.2009)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.