2 Şubat 2010 Salı

2009 AYINTAP-URFA GEZİM-9.1(FOTOĞRAFLAR)

Önceki yazılarımda ekleyeceğimi belirttiğim resimlerle Urfam'ı tanıtmaya devam. İsotlar, biber salçası ve taze isot Sevgili Sâra Teyze'nin bahçesinden ve yapıp ettiklerinden. Bakır resimleri de hususan benim gibi bir bakır meraklısı olan rumma için. O kadar çoktu ki, hangisini ekleyeceğimi şaşırdım. Yeni bir yazıda görüşmek dileğiyle. Umut hep vâr olsun. (Resimler sayfayı ağırlaştırıp açılmada problem çıkardıkları için, yazıyı ikiye böldüm).
(İlk yayın tarihi: 19.01.2010)











2 yorum:

  1. Hayatım da bu kadar çok narı ilk defa burda gördüm süslü çeşme de ayakkabıcılar çarşısı içerisinde sokak aralarında böyle tarihi yapıtlar her an önümüze çıkabiliyor tabi tarih seven ben çıldırıyorum sevinç den

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle. Urfam'da bir tarih yatıyor. Her yeni sokakta yeni bir eser görüyor insan.

    YanıtlaSil

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.