1 Şubat 2010 Pazartesi

Urfa, Nazlı Yâr




03 Nisan 2008 tarihinde urfa63tutkunu.blogcu.com olarak başlayan blogcu yolculuğumu, 29 Aralık 2009'dan itibaren urfatutkunu.blogcu.com adresinden sürdürmeye karar verdim. Ancak blogcuda sık sık yaşanan sorunlar ve beni izleyen arkadaşlarımın bu sıkıntılarını dile getirmeleri münasebetiyle kendime bir de blogspot adresi almaya karar verdim. Bundan böyle nasipse hem urfatutkunu.blogcu.com hem de urfatutkunu.blogspot.com adreslerinden bu yolculuğa devam edeceğim.
Ömrümün vazgeçilmez tutkusudur Şanlıurfa. Her anım, her günüm onunla doludur. Arkadaşlarım adımı "Urfalı"ya çıkardılar. Okuduğum kitap O' nu anlatır. Yediğim yemek O'ndandır. Masamdaki resim O'nu yansıtır. Benim her şeyim Urfam'dır. O kadar ki, O'nun adına bir blog sayfası açacak derecede bağlanmışım Urfam'a. Allah (c.c.) ayırmasın tutkumdan beni. Ve herkese, kesinlikle gidip görmelerini tavsiye ederim. Zira başka türlü anlaşılamaz bu şehir. Gizemiyle, çekiciliğiyle, insanıyla, tarih kokan yerleriyle bambaşka bir efsane. Urfa...
(İlk yayın Tarihi 03.04.2008)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatın kendisi bir yorumdur aslında. Özgün ol, kendi hikayeni yaşa.
Yorumlarınızla mutlu oluyorum. Hepinize teşekkürler.